måndag 17 mars 2008

Redovisning

Idag hade vi redovisning i skolan, och det gick bra! Det är ju inte direkt något jag brukar se fram emot att göra, men det var helt hanterbart, vilket var trevligt. Pulsen och adrenalinnivån steg dock ett antal nivåer precis innan jag skulle sätta igång. Det är alltid värst innan, eller hur? När jag väl började var det inte så farligt. Vi hade t.o.m. skakat fram en powerpoint-presentation, vilket nog fick det hela att se mer seriöst ut. Efteråt fick vi höra att powerpoint-delen var "imponerande" och att redovisningen var "grym" av några snälla kursare. Hehe, det var inget märkvärdigt egentligen och läraren satt faktiskt och blundade (sov??), men det viktiga är att vi klarade av det! Min gruppkompis Per sa att jag såg ut att vara mest bekväm av oss alla medan vi redovisade. Hah! Jag som är blygast i världen... men man klarar mer än man tror!

På onsdag har vi sista seminarietillfället och sen är det "påsklov"! Woho, ska bli skönt! Lov o lov iofs, kommer vara ledig tors-mån och fredag nästa vecka är det tenta. Men det ska i alla fall finnas tid till lite softande :) Och förresten, jag har fått min iPod nu! Den är jättesöt och rosa och man kan titta på film på den!

Inga kommentarer: