söndag 17 februari 2008

Födelsedagsmiddag...igen!

Det är väldigt vad min födelsedag har firats i år. Himla trevligt, men det är inte utan att man känner sig lite bortskämd :)

Redan veckan innan jag fyllde år blev jag överraskad med presenter och uppvaktning av tre av mina kära vänner i Kista centrum, eftersom två av dem inte kunde komma på min fest följande vecka. Tillsammans med S åt vi middag tillsammans och var sedan och såg den något skruvade, men mycket sevärda Juno på bio.


Den 1 februari sedan fyllde jag år på riktigt och fick frukost på sängen och presenter av familjen. Nästa dag hade jag en fest, dit en hel del folk kom, vi åt middag och jag fick ännu mer presenter :D

Veckan efter detta var jag och S på Patricia och åt en fin middag, till ett rabatterat pris, som restaurangen erbjöd eftersom jag fyllt år. Och nu idag var brodern på besök, vi åt ännu en fin middag, denna gång bestående av grillad kalkon, och en efterrätt med hemlagad glass, hemlagade maränger och jordgubbar! :D Dessutom fick jag Lars Winnerbäcks nya cd, innehållande bl.a. den i bloggen tidigare citerade "Om du lämnade mig nu", samt ett presentkort på ticnet.se!


Och inte är det nog med detta, för ännu har jag en present att vänta från S, som deklarerat att han ska köpa en iPod till mig när han åker till Singapore i mars.

Vad kan man säga? Förutom TACK så hemskt mycket, till alla nära och kära :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Fler inlägg tack!! =)

Em sa...

Ok då :D